We hebben 19 gasten online

STV PRESENTEERT

SCHOOLTOERNOOI

kijk bij informatie onder het kopje "Schooltoernooi"

Nieuwe ramen + dubbel glas voor ons clubgebouw St. Albert
Oranje Fonds schenkt  €  8.250.= aan clubgebouw St. Albert in Sas van Gent
Zoals het er nu naar uitziet zit clubgebouw St. Albert er volgende winter warm bij. Na de vele verbouwingswerkzaamheden (dak, vloer en keuken) zijn het deze keer nieuwe kunststof ramen met dubbel glas.

Voor de 4e keer is het Oranje Fonds de grote geldschieter. Het bestuur en de vrijwilligers zijn erg blij dat dit voorlopig laatste project kan worden gerealiseerd. Het Oranje Fonds, Dow Terneuzen en de Rabobank hebben sinds 2008 hun financieel steentje bijgedragen, zonder hun steun was dit allemaal niet mogelijk geweest. De betreffende verenigingen die van St. Albert gebruik maken zijn in hun “SAS” met alle vernieuwingen.

Mochten er nog bedrijven of particulieren zijn die willen doneren, we houden ons van harte aanbevolen. Inmiddels heeft Cargill een toezegging gedaan.
We proberen de plaatselijke ondernemers bij de werkzaamheden te betrekken (installatiebedrijf Neve, Doeland, Fa. Koreman (vloer) en Vernaeve (kunststof kozijnen).

Namens het bestuur,
Ria. Gelissen, penningmeester